فناوري اطلاعات |

داود احمدپور
مسئول فناوري اطلاعات
وبسايت | آدرس ايميل | 04446285400 داخلي 140
|

|
|
|
|
مقطع تحصيلي – رشته و گرايش
نام دانشگاه
|
مقطع تحصيلي – رشته و گرايش
نام دانشگاه
|
مقطع تحصيلي – رشته و گرايش
نام دانشگاه
|
|

|
|
|
|
واحد فناوري اطلاعات با هدف ارائه خدمات و سرويس هاي رايانه اي به پرسنل دانشگاه و دانشجويان و انجام كليه امور مرتبط با رايانه و همچنين ارتقاء دانش رايانه در زمينه هاي مختلف راه اندازي شده است. در زير به شرح وظايف اشاره شده است.
|
|

|
|
|
|
بروزرساني صفحات وب سايت
قراردادن اخبار مرتبط با حوزه كاري مربوطه و مورد نياز عموم درسايت
طراحي فرمها جهت بارگذاري آن در سايت در جهت كاهش مراجعات مستقيم ارباب رجوع به محل و حركت در جهت تكريم ارباب رجوع
نظارت و كنترل محتواي صفحات با رعايت سلسله مراتب اداري در مطالب ارائه شده براي وب سايت
هماهنگي با واحد روابط عمومي در جهت براورد نيازهاي اين قسمت
|
|

|
|
|
|
رفع اشكالات و موارد پيش آمده در هر سيستم و لوازم جانبي و نصب سيستم عامل و درايوها
برآورد نيازهاي سخت افزاري حوزه
رفع عيب اوليه تجهيزات غير فعال شبكه (داكت، پريز شبكه، رك، پچ پنل و ...)
رفع عيب اوليه تجهيزات فعال شبكه (سوييچ، اكسس پوينت، تجهيزات بي سيم و ...)
|
|

|
|
|
|
نصب
و راه اندازي نرم افزارهاي مورد درخواست كاربران با درنظرگرفتن نياز واقعي آنها
نيازسنجي
نرم افزارهاي تحت شبكه حوزه مربوطه و اعلام آنها به مديريت فناوري و ارائه مشاوره هاي
لازم دراين خصوص به دانشگاه در جهت تهيه، آماده
سازي و ارتقاء نرم افزارهاي مورد نياز
رفع
آلودگيهاي ويروسي بوجود آمده در كامپيوترهاي اداري
نظارت
بر دسترسي هاي اتوماسيون اداري.
نصب
آنتي ويروس و انجام تنظيمات با هماهنگي مسئول فناوري اطلاعات. |
|

|
|
|
|
شركت در برنامه هاي آموزشي فناوري سازمان مركزي
آموزش كاربران و رفع نيازها
ارائه آموزشهاي مورد نياز كاربران از طريق وب سايت واحد
انتقال نظرات و نيازها ( حسب عملكرد حوزه مربوطه ) به مديريت
شركت در جلسات مديريت فناوري به طور منظم
پاسخ به مكاتبات اداري در موعد مقرر
ارائه گزارشات لازمه و مرتبط در موعد مقرر
پايش و ارزشيابي منظم از تمام فعاليتهاي مرتبط با IT |
|

|
|
|
|
اقدام درجهت اتصال و يا انفصال كامپيوترهاي موجود در حوزه بنا به نياز و فراهم
نمودن مقدمات لازم و انجام تنظيمات مربوطه منطبق بر فرآيندهاي مديريت فناوري.
برطرف نمودن اشكالات كاربران در استفاده از سرويسهاي شبكه دانشگاه طبق فرآيندهاي
مديريت فناوري
حفظ امنيت فيزيكي محيط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها عيب
يابي شبكه
LAN واحد مربوطه و رفع عيوب.
|
|
تاریخ به روز رسانی: | 1395/07/09 |
تعداد بازدید: | 6812 |